cfr_58270300

Orange aduce distracția în drumul spre mare pe perioada estivală. În perioada 01 mai – 15 septembrie, călătorii de pe ruta București-Constanța și retur se bucură de Wi-Fi gratuit în vagoanele semnalizate cu „Orange Wi-Fi Zone”, având acces de mare viteză la conținutul preferat, fără a fi condiționați de rețeaua de telefonie mobilă pe care o utilizează.

Divertismentul este garantat pentru întreaga familie, pentru că traficul este verificat din punct de vedere al conținutului, astfel încât să fie sigur inclusiv pentru cei mici, dar și pentru a preveni riscurile care pot afecta dispozitivele utilizatorilor.

Conectarea la internet în trenurile CFR are la bază soluția Orange Business Wi-Fi și permite acces de mare viteză pe toată durata călătoriei pentru sute de dispozitive mobile conectate simultan pe parcursul celor două ore spre litoral.

Astfel, Orange completează portofoliul de proiecte prin care oferă conectivitate în mișcare. În 2015, Orange a implementat un proiect prin care le pune la dispoziție călătorilor Companiei de Transport Public Cluj-Napoca Wi-Fi gratuit, fie că sunt sau nu clienți Orange, iar între timp serviciul a fost extins și în alte orașe din țară, precum Timișoara și Caransebeș. Tot în 2015, Orange, în parteneriat cu Dacia, a dezvoltat soluția pentru ediția specială Dacia Duster Connected by Orange. Mașina dispune de Wi-Fi la bord și pe perioada călătoriei, în autovehicul pot fi conectate până la 10 dispozitive, simultan.

„Prin Orange Business Wi-Fi în mișcare demonstrăm că soluțiile Wi-Fi de calitate nu trebuie neaparat să fie legate de un punct fix. Credem în serviciile de transport inteligente, iar accesul instant la informații și distracție pentru utilizatori reprezintă o componentă esențială a acestora. Mai mult, pasagerii au ocazia de a participa la îmbunătățirea serviciilor oferite de CFR Călători prin completarea unui scurt chestionar în momentul conectării. În acest mod, se obțin date în timp real referitoare la călătorie, informații legate de trenurile de pe traseu, cât și date privind satisfacția clienților.”, a declarat Cristian Pațachia, Development & Innovation Manager, Orange România.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.