vizual 1_SP 2016

Cinema City – liderul pieţei din România şi cel mai mare operator de cinematografe din Europa Centrală şi de Sud-Est – lansează, pentru al şaselea an consecutiv, campania de vară care aduce peste un 1,2 milioane de premii pe loc, garantate, tuturor celor care iubesc filmele şi merg la cinema în iulie şi august, în toate cele 23 de locații din ţară.

Astfel, în perioada 1 iulie-31 august, fiecare bilet la film înseamnă un premiu instant, garantat, în orice cinematograf Cinema City din România. Premiile constau în bilete gratuite, meniuri şi băuturi răcoritoare, dulciuri şi multe altele. Toţii participanţii pot intra în concurs şi pentru marile premii ale verii: o maşină Toyota Aygo, o excursie în Dubai sau unul din cele 23 de vouchere Christian Tour în valoare de 500 de euro fiecare, care se vor acorda prin tragere la sorţi.

 „Vara aceasta, la Cinema City le propunem cinefililor din ţară să se răcorească cu un film bun şi le oferim 1,2 milioane de premii pe loc până la finalul lunii august. În cele mai fierbinţi luni ale anului promitem o varietate de filme de neratat, atât în format 2D, cât şi 3D, precum şi experienţe cinematografice de neuitat cu ajutorul celor mai revoluţionare tehnologii de proiecţie – IMAX, cele două săli cu cele mai mari ecrane din ţară, pe care sunt proiectate filme pline de acţiune şi suspans în format 2D sau 3D, sau 4DX, cu producţii care activează toate simţurile. Oferta verii se pliază pe toate gusturile, de la comedii romantice la filme de acţiune, de la super-producţii la filme pentru întreaga familie”, a declarat Ioana Ionescu, Marketing Manager al Cinema City România.

Filme pentru toate gusturile

Eroii filmelor momentului te aşteaptă vara aceasta la Cinema City cu porţii duble de adrenalină, aventură şi comedie, pentru toate gusturile. Oferta de filme a sezonului cuprinde „Legenda lui Tarzan”, o aventură explozivă care poate fi urmărită în format 3D, IMAX 3D sau 4DX 3D, în care eroul junglei se trezeşte prins într-un plan complex de răzbunare, pus la cale de însuşi căpitanul Leon, dar şi super-producţia „Noaptea judecăţii: Alegerile”, al treilea capitol din seria horror SF, în care chiar „Părinții Fondatori” se exprimă împotriva ideii ca timp de 12 ore pe an să fie permisă anarhia.

Nu rataţi nici „Ben-Hur”, creat după romanul din 1880 al lui Lew Wallace, care spune povestea evreului Ben Hur, un prinț al Ierusalimului trădat și vândut ca sclav, sau „Pete şi Dragonul”, un film pentru toate vârstele, „Detectivul, mafia şi cartoforul”, o comedie de acţiune cu detectivi şi mafioţi, super-animaţia „Singuri acasă” sau blockbustere precum „Brigada sinucigaşilor”, o producţie SF de acţiune în care cuvântul cheie e anarhie şi care poate fi trăită în universul inovator al IMAX şi „Star Trek. Dincolo de infinit!”, care va putea fi urmărit în format 3D, IMAX 3D şi 4DX 3D.

Spotul campaniei: https://www.youtube.com/watch?v=YtAg2vp0wyE

Mai multe detalii despre campanie găsiţi pe: www.cinemacity.ro

Cinema City este cel mai mare operator de cinematografe din România şi face parte din Cineworld Group, al doilea mare lanţ de cinematografe din Europa. Compania are multiplexuri în 16 oraşe din ţară: Bucureşti, Arad, Bacău, Baia Mare, Brăila, Cluj, Constanţa, Deva, Drobeta-Turnu Severin, Iaşi, Ploieşti, Piteşti, Suceava, Târgu Jiu, Târgu Mureş şi Timişoara.

În total, Cinema City operează 23 de multiplexuri, cu 211 săli şi 38.820 de locuri. Cineworld Group este prezent în 9 ţări, deţinând 218 multiplexuri cu 2.020 de săli, dintre care 29 IMAX şi 15 săli 4DX. Primul cinematograf al companiei a fost deschis în 1930 în Haifa, Israel, compania extinzându-se în Europa Centrală  în 1997, şi intrând în România în 2007.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.