ap_facebook_dislike_kb_141212_16x9_992

Facebook, presat de mulți ani de utilizatori să adauge un buton „dislike”, a anunțat recent că lucrează în acest sens și că prevede „în curând” realizarea de teste, informează AFP și EFE.

„În sfârșit v-am auzit”, a declarat Mark Zuckerberg, în cadrul unei sesiuni de întrebări-răspunsuri deschisă publicului la Menlo Park, în Silicon Valley.

Mark Zuckerberg a răspuns unei întrebări online pusă de un utilizator Facebook din Cairo, care l-a întrebat de ce nu există butoane „regret”, „interesant” sau „îmi displace”, în plus față de butonul „îmi place”, care constituie o marcă Facebook ce permite să indice rapid ceea ce se apreciază într-un mesaj publicat pe rețeaua socială.

„Oamenii cer butonul dislike de mulți ani”, a recunoscut Mark Zuckerberg, „este o zi specială, pentru că este ziua în care pot spune că lucrăm la acest lucru și suntem aproape să demarăm un test”.

Totodată, Zuckerberg a subliniat că nu vrea să creeze doar butonul „dislike” fiindcă nu vrea să transforme Facebook într-un forum în care oamenii să voteze pro sau contra a ceea ce postează ceilalți.

Acesta a precizat că utilizatorii Facebook vor mai ales să exprime „empatie” și nu se simt în largul lor să folosească butonul „like” pentru evenimente triste, cum sunt decesele sau criza refugiaților, de exemplu.

„Este important să le oferim și alte opțiuni decât simplul „like” pentru a-și exprima repede emoțiile sau pentru a-și împărtăși sentimentele față de o postare”, a explicat Zuckerberg, precizând că este „uimitor de complicat” de pus în aplicare.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.