Butterscotch Brûlée Latte, noua băutură de sezon de la Starbucks

0

Starbucks a lansat marți, 24 ianuarie, pentru prima dată în România, o nouă băutură delicioasă, Butterscotch Brûlée Latte, în ediție limitată, pentru toți cei care adoră gustul cremei de zahăr ars. Iubitorii de cafea au șansa de a se bucura de noua băutură catifelată marca Starbucks, realizată manual, în toate cafenelele din România.

Baristas Starbucks au dat latte-ului clasic o nouă abordare sofisticată prin adăugarea, în straturi, a zahărului ars și a condimentelor speciale, obținând o aromă echilibrată, suficient de dulce, care ne duce cu gândul la deserturile copilăriei. Shot-uri de espresso amestecate cu lapte catifelat și sirop de zahăr ars, cu spumă și topping brûlée se vor transforma în răsfățul tău preferat în fiecare zi.

Despre Starbucks

Istoria Starbucks Coffee Company începe în 1971, în Seattle. În prezent, compania este lider în aprovizionarea, vânzarea și prăjirea cafelei. Cu fiecare ceașcă de cafea, Starbucks oferă clienților săi o atmosferă și o experiență unice, bazate pe valorile și angajamentele noastre. Dacă doriți să experimentați atmosfera Starbucks, vizitați cafenelele noastre, website-ul www.starbucks.com sau profilul de Facebook Starbucks România. Pentru mai multe informații, accesați www.starbucks.com/newsroom.

Despre AmRest

AmRest Holding SE (AmRest, WSE: EAT) este cel mai mare operator independent de lanțuri de restaurante din Europa Centrală și de Est, cu o prezență internațională în creștere. Din anul 1993 am început să construim un portofoliu de branduri puternice și recunoscute precum KFC, Pizza Hut, Burger King și Starbucks, bazate pe francize solide și parteneriate de tip joint venture. AmRest deține brand-ul Tagliatella care este dezvoltat internațional atât ca restaurante operate de Companie, cât și ca restaurante în regim de franciză. AmRest a achiziționat, de asemenea, două branduri unice care operează în China – Blue Frog și Kabb. În prezent, AmRest operează peste 1.000 de restaurante lidere în categoriile Quick Service și Casual Dining. Datorită culturii „Totul este Posibil”, în fiecare zi, peste 22.000 de angajați AmRest din 13 țări livrează măncăruri delicioase și servicii excepționale la prețuri accesibile.

loading...
loading...
loading...
loading...

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here